Sähköinen taloushallinto on muutakin kuin paperitonta kirjanpitoa. Nykyaikainen tilitoimistopalvelu sisältää modernit ja helppokäyttöiset sähköiset taloushallinnon työkalut. Procountor-ohjelmiston avulla asiakkaillamme on kaikki tarvittavat työkalut sujuvaan arkeen ja kustannustehokkaaseen sähköiseen taloushallintoon. Olemme Procountor Platina-kumppanuus tilitoimisto.

Helppokäyttöinen ja kotimainen Procoucountor

Käytössämme on helppokäyttöinen ja muista järjestelmistä riippumaton, selainpohjainen ja kotimainen Procountor-taloushallinto. Procountor Taloushallinto soveltuu erinomaisesti asiakasyrityksen ja tilitoimiston yhteiskäyttöön. Kirjanpidon ja palkanlaskennan lisäksi Procountorilla voi hoitaa verkkolaskujen lähettämisen ja vastaanottamisen, myyntilaskujen postituspalvelun, ostolaskujen skannauspalvelun, maksu-liikenteen hoitamisen ja viranomaisilmoittamisen. 

Yrityksen tarpeen mukaan muokkautuva hinnoittelu

Procountorin hinnoittelu perustuu laadittujen laskujen ja muiden tositteiden lukumääriin. Procountor Taloushallinto on saatavana viitenä eri kuukausiveloituksellisena pakettina: Kevyt-, Perus-, Plus-, Premium- ja Enterprise -versioina. Laajemmat versiot sisältävät enemmän toimintoja, mutta tuoteversiosta riippumatta Procountorin Taloushallintoon voi lisämaksusta valita laajempia yrityksen tarvitsemia lisätoimintoja.

Integroitavuus asiakkaan omien ohjelmistojen kanssa

Procountor on integroitavissa useisiin markkinoilla oleviin ERP-, CRM-, HR-, kassa- tai verkkokauppa-ohjelmistoihin. Integraatiot tuovat yrityksille resurssitehokkuutta ja ajansäästöä, antavat yrityksille uusia mahdollisuuksia taloushallinnon prosessien kehittämiseen ja resurssointiin.

Haluatko tietää onko yrityksesi käyttämä operatiivinenohjelmisto integroitavissa Procountorin kanssa? Ota yhteyttä talousasiamiehiimme, niin asia selviää.

Toimii myös pohjoismaissa

Ohjelma on käytössä yli 23000 yrityksen taloushallinnossa ja 800 tilitoimistossa, sekä on käytössä Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

Käyttöönotto helposti

Asiakkaamme saavat ohjelman käyttöönsä mahdollisimman häiriöittä, vähällä vaivalla ja ennen kaikkea hyvällä perehdytyksellä. Balancon talousasiamies auttaa yrityksellesi sopivassa Procountor ratkaisun valinnassa ja hoitaa ohjelmiston tilauksen puolestasi. Balanco vastaa myös käyttöönottoon liittyvistä valmisteluista ja asiakkaan henkilöstön perehdyttämisestä avaimet käteen mallilla. Asiakas voi aloittaa sovittuna ajankohtana suoraan laatimaan omia myyntilaskuja ja hyväksymään ostolaskujaan.

Balancon uusille taloushallintoasiakkaille Procountor ohjelmistoympäristön tilaus, pankkiyhteyksien avaus, laskuoperaattoripalvelun (OpusCapita) avaus sekä ohjelmistoon perehdyttäminen yhteensä 147,50€ (norm. 295€ alv 0%). 

Voit tutustua tarkemmin Procountorin soveltuvuuteen yrityksellesi alla olevan lomakkeen avulla tai ottamalla yhteyttä Balancon talousasiamieheen.

Tiesitkö, että tilitoimiston vaihtaminen on helppoa

Procountoria käyttävälle yritykselle on erittäin helppoa ja vaivatonta. Vaihto hoituu, kun asiakas luo uudelle tilitoimistolle pääkäyttäjätunnuksen yrityksen ympäristöön. Näin uusi tilitoimistokumppani voi jatkaa kirjanpidon tekemistä sovittuna yhteistyön aloitusajankohtana.

Haluatko tutustua Procountor ohjelmistoon?

Haluatko keskustella tarkemmin Procountorin soveltuvuudesta yrityksesi taloushallintoon? Jätä oheisen lomakkeen kautta yhteystietosi, niin olemme pian yhteydessä.

Balanco Accounting Oy noudattaa menettelytapoja ja prosesseja, joilla suojataan henkilötietoja tietosuojalainsäädännön vaatimusten mukaisesti. Sivustolla kerättyä tietoa ei luovuteta 3.osapuolille. Lisätietoa tietosuojaselosteesta https://balanco.fi/tietosuojaseloste/
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.