Talousassistenttipalvelu on ratkaisu, jolla asiakkaamme voivat organisoida toistuvat taloushallinnon rutiinitehtävät Balancon hoidettavaksi. Palvelu vapauttaa asiakkaamme omia resurssia rutiininomaisesta hallinnollisesta työstä korkeamman lisäarvon tehtäviin. Näin parannamme asiakasyrityksemme tuottavuutta ja luomme kasvumahdollisuuksia.

Joustava ja henkilökohtainen resurssiapu

Talousassistentti on ratkaisumme kirjanpitoasiakkaidemme lyhytaikaisiin ja tarvittaessa myös pidempiaikaisiin työvoimatarpeisiin. Assistenttipalvelu on suunniteltu tukemaan asiakkaan omia taloushallinnon rutiinitöitä ja avustamaan muissa liiketoiminnan tukitehtävissä. Talousassistenttipalvelua voidaan tuottaa myös määräaikasesti, vaikkapa tasoittamaan yrityksen sesonkihuippujen työkuormaa.

 

Taloushallinnon rutiinitehtävät:

  • myyntilaskujen laadinta ja myyntireskontran hoito
  • ostolaskujen kierrätys ja seurantakohteiden kohdistaminen 
  • kirjanpitoaineiston kokoaminen
  • palkkahallinnon valmistelevat tehtävät

Liiketoimintaa tukevat tehtävät:

  • myynti- ja ostotilausten hoitaminen, esim. tarjousten laadinta
  • laajempi tilaus- ja toimitusprosessissa avustaminen
  • viranomaistahojen vaatiman raportointi- ja ilmoitusvelvollisuuden hoitaminen
  • muut asiakkaan kanssa sovittavat liiketoimintaa tukevat tehtävät

Lisätietoa talousassistentti-palvelusta saat talousasiamiehiltämme

Kiinnostuitko palvelustamme?

Yrityksesi taloushallinnon kehittäminen ja henkilökohtainen palvelu on vain yhteydenoton päässä. Soita talousasiamiehellemme tai jätä oheisen lomakkeen kautta yhteystietosi, niin olemme pian yhteydessä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.