Palkanlaskija

Oletko taloushallinnon ammattilainen ja haluat auttaa yrittäjiä menestymään? Olet kiinnostunut monipuolisista työtehtävistä dynaamisessa ja rennossa tilitoimistossa, jossa työtä tehdään intohimosta liiketoimintaan, taloushallintoon ja asiakaspalveluun?

Haluatko liittyä mukaan tiimiimme palkanlaskijan tehtävään Balancossa – uuden ajan tilitoimistossa

Työstäsi

Olet tärkeä osa tiivistä asiantuntijatiimiämme ja hoidat asiakasyritystemme taloushallintoa yhteistyössä talousasiantuntijan, kirjanpitäjän ja taloushallinnon assistenttien kanssa. Arvostamme, että haluat kantaa vastuun omasta tekemisestäsi ja tuot rohkeasti esille uusia kehitysideoita. Olet yrittäjän tuki palkanlaskennassa.

Tehtävänkuvaasi kuuluu asiakasyritystesi palkanlaskennan prosessien itsenäinen hoito; peruspalkanlaskennan ja viranomaisilmoitusten lisäksi muun muassa lomapalkkavelkalaskelman ylläpito, matkakustannusten korvausten, ay-jäsenmaksujen, ulosottojen ja luontaisetujen käsittely sekä lakien ja TES -sopimusten tulkinta ja soveltaminen.

Toivomme, että sinulla on:

  • muutaman vuoden kokemus itsenäisesti hoidetusta palkanlaskennasta
  • tehtävään soveltuva koulutus (esim. merkonomi, tradenomi)
  • huolellisuutta, numerotarkkuutta ja joustavuutta sekä oma-aloitteisuutta
  • erinomaiset tiimityötaidot
  • muutoksia ja ammatillista kasvua tukeva työskentelyasenne
  • Netvisor tai Procountor -järjestelmien aiempi osaaminen katsotaan eduksesi

Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä, joten jätäthän meille hakemuksen alla olevan lomakkeen kautta heti tänään, mutta ihan viimeistään 30.9.2021. Kerrothan hakemuksessasi osaamisestasi, motivaatiostasi tehtävään sekä palkkatoiveesi. Emme malta odottaa, että kuulemme sinusta lisää!

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Karoliina Karjalainen
Henkilöstöpäällikkö
+358 40 545 9356
karoliina.karjalainen@balanco.fi

Karoliina Karjalainen

Työhakemus

  • Pudota tiedostot tähän tai
    Sallitut tiedostotyypit: pdf, Max. tiedoston koko: 128 MB.
      CV ja muut mahdolliset liitteet pdf muodossa