Taloushallinnon assistenttipalvelut tarpeesi mukaan
Tarjoamme räätälöityjä taloushallinnon assistenttipalveluita parantamaan yrityksesi tuottavuutta, lomatuurauksista aina jatkuvaan palveluun.
Talousassistenttipalvelu vapauttaa aikaa omille asiakkaillesi
Talousassistenttipalvelut ovat osa kirjanpitopalveluamme ja yhä merkittävämpi osa asiakkaidemme arkea. Assistenttipalvelumme vapauttaa yritykseltäsi henkilöresursseja niin rutiinitehtävien kuin erilaisten haastavampien taloushallinnon tehtävien osalta.
Palvelumme on kehitetty asiakkaidemme toiveiden ja tarpeiden pohjalta
Yrityksesi tarpeisiin skaalautuvat Talousassistenttipalvelut suunnitellaan ja niitä kehitetään yrityksesi tarpeista lähtien.
Toimivilla taloushallinnon rutiineilla tai vähäisellä resurssilla voi olla suuria vaikutuksia yrityksen taloudelliseen tilaan. Yleisimpiä syitä siihen, että yrityksen taloushallinnon rutiinitehtävät jäävät heikolle hoidolle ovat kova kiire asiakkaissa, vähäiset omat henkilöresurssit, selkeiden rutiinien puute sekä kankeat taloushallinnon työkalut.
Talousassistenttipalvelumme avulla kirjanpitosi on entistä paremmin ajantasalla
Palvelumme avulla taloushallinnon rutiinitehtävät tehostuvat ja laskujen käsittelyprosessi on yhdenmukainen ja tasalaatuinen. Kun laskusi lähtevät ajallaan, palvelet omia asiakkaitasi paremmin välttäen turhat laskureklamaatiot. Talousassistenttipalvelumme avulla kirjanpitosi on entistä paremmin ajantasalla.
Parannamme tuottavuuttasi ja luomme kasvun mahdollisuuksia
Taloushallinnon rutiinitehtävissä kannattaa myös miettiä omaa ajankäyttöä ja sen arvoa, erityisesti vaihtoehtoiskustannuksen näkökulmasta. Voiko rutiinitehtävistä vapautuneen ajan kohdistaa myyntiin, liiketoiminnan kehittämiseen ja nykyisten asiakkaiden palveluun vai kenties nauttia lisääntyneestä vapaa-ajasta? Mitä rutiinitehtäviä kannattaa tehdä itse ja mitkä tehtävät kannattaa antaa talousassistentin hoidettavaksi?
Esimerkkejä talousassistentti
palvelustamme:
- Tarjousten, myyntitilausten ja laskutuksen laadinta
- Vuokralaskutus ja reskontran hallinta
- Osto- ja myyntireskontran hallinta (myös seurantakohteet/projektit)
- Matka- ja kululaskujen hallinta
- Viranomaisilmoitukset mm. rakennusalalla (esim. urakka- ja työntekijäilmoitukset verottajalle)
- Käyttäjätuki ja neuvonta Procountor- tai Netvisor-ohjelmistojen osalta
- Kilpailutuksissa avustavat toimet/tehtävä
- Käännöstyöt ENG-FIN
Taloushallinto-ohjelmistoina käytössämme ovat Netvisor ja Procountor. Lisäksi tuotamme tarvittaessa palveluamme myös asiakkaan omissa toiminnanohjausjärjestelmissä.
Assistenttipalvelujen laajuus ja kesto tarpeidesi mukaan
Toteutamme talousassistenttipalvelujen keston tarpeidesi mukaan, aina lomatuurauksista jatkuvaan palveluun. Joustavan ja monimuotoisen palvelun avulla rakennetaan yrityksesi arkea tukeva yhteistyömalli.
Työskentelemme tiiminä, jotta varmistamme nopean palvelun sekä jatkuvuuden. Asiakkaanamme voit luottaa, että työt tulevat hoidettua laadukkaasti, oikein ja ajallaan.
Lisäksi osana talousassistenttipalveluamme kehitämme yrityksesi taloushallinnon prosesseja. Parannamme palveluamme jatkuvasti, jos esimerkeissämme ei ole mukana tarvitsemaasi, ota yhteyttä ja ratkaistaan asia!