Puhelinhuoltoliike iTapsa – ”Balancossa oikeasti kuunnellaan asiakasta”

Vuonna 2012 perustettu puhelinhuoltoliike iTapsa aloitti iPhone-puhelimien nopeana ja edullisena huoltoliikkeenä. Nyt yritys huoltaa puhelinmerkkejä laidasta laitaan ja myy puhelimien lisätarvikkeita sekä käytettyjä puhelimia. Yrityksellä on 11 omaa liikettä ja neljä franchising-toimipistettä. Työntekijöitä on noin 40.

”Oli hyvä merkki, kun Balancossa oikeasti kuunneltiin”

iTapsa päätyi Balancon asiakkaaksi oman yhteistyökumppaninsa suosituksen kautta. Yrityksessä ei oltu aivan tyytyväisiä silloiseen tilitoimistokumppaniin.

”Heti alussa, jo ensimmäisten palavereiden aikana, Balancosta tuli tunne, että meitä oikeasti kuunnellaan ja halutaan auttaa. Päätös vaihtaa oli siten helppo”, iTapsan talousjohtaja (CFO) Riku Silvennoinen kertoo.

Balanco hoitaa yrityksen kirjanpidon, palkanlaskennan ja tekee lisäksi yksittäisiä toimeksiantoja. iTapsassa on toimeksiantojen puitteissa hyödynnetty esimerkiksi talousassistenttipalveluja hallituksen kokousten pöytäkirjojen laatimiseen ja liikejuridiikan palveluja yrityskaupan yhteydessä. Lisäksi Balanco on selvittänyt erikseen osinkoihin liittyviä asioita. iTapsa saa Balancolta kuukausittaista apua franchising-laskutukseen.

”Homma toimii mainiosti ja tieto kulkee sujuvasti, kun franchising-yrityksillä on Balancon sisällä sama kirjanpitäjä kuin meillä.”

Balanco myös auttoi siirtotiedoston tekemisessä Quinyx-työajanseurantaohjelman ja Procountorin välille.

Balanco on saatavilla ja aktiivisesti yhteydessä

Riku Silvennoisen mukaan Balancon kanssa voi luottaa, että sovitut asiat ovat hoidossa eikä tarvitse miettiä, että onko jokin viesti mennyt perille vai ei. Myös Balancon aktiivinen yhteydenpito saa kiitosta.

”Balancon palkanlaskennassa ollaan hyvin perillä työehtosopimuksista ja niiden muutoksista, joista palkanlaskenta informoi meitä säännöllisesti.”

Myös Talousasiamies saa Silvennoiselta kehuja, palavereissa Talousasiamieheltä on tullut monia kehitysideoita liiketoimintaan liittyen.

”Voin ottaa yhteyttä Talousasiamieheeni milloin vain, jos on jotakin kysyttävää ja saan aina apua, jos on jotakin uusia asioita, jotka pitää ottaa jatkossa huomioon. ”

Balanco kolmella sanalla

Luotettava, järjestelmällinen, kehittyvä.

Riku Silvennoinen, CFO, iTapsa

www.itapsa.com

Puhelinhuoltoliike iTapsa on ollut Balancon asiakas vuodesta 2018.

Asiakkaitamme

Balancolla on aikaa yrityksellemme

Ville Kinnunen

Lahden Keskusvalmistus Oy ja Ahtialan kuntosali

matthew whitfield harju 8

Balancolta olen saanut paljon apua ja tukea myös ravintola-alaa koskevaan lainsäädäntöön

Matthew Whitfield

Harju 8 ravintolapäällikkö

Tilitoimistokumppanin valinnassa avainsana on luottamus

Pirjo Airaksinen

Head of Culture, Superson Oy